Administrativ medarbejder

Vores administration består af en bred vifte af faglige profiler og er et gennemprofessionaliseret serviceorgan, der indeholder stabsfunktionerne: Service, it, HR, viden og uddannelse, kommunikation & marketing samt økonomi. 

Administrationen rummer stillinger som f.eks. receptionist, piccoline, controller, videnkonsulent, HR-konsulent, sagsadministrator og it-supporter.

Kvalitetsbevidste medarbejdere

Fælles for de administrative medarbejdere er, at de alle bidrager til at vedligeholde og udvikle de rammer, der skaber udgangspunktet for den optimale juridiske rådgivning. Derfor stiller vi krav til, at du som administrativ medarbejder placerer overliggeren højt, hvad angår imødekommende service, hurtig problemløsning og samarbejde på tværs af stabsfunktioner.

Ansættelsesvilkår

Vi har attraktive og fleksible løn- og ansættelsesvilkår, som vi gerne fortæller mere om i forbindelse med jobsamtaler.

DBA_sh 
Loading
© Plesner  TLF 33 12 11 33 - Amerika Plads 37 - 2100 København Ø - CVR 42 93 85 13
Cookies